Tesco, dodavatelé a zákazníci vybrali přes milion korun na podporu boje proti rakovině prsu

Praha, 3. listopadu 2016 – Říjnová kampaň Go pink! na podporu prevence rakoviny prsu  proběhla na všech obchodech Tesco za podpory dodavatelů. Cílem projektu bylo zvýšit povědomí o prevenci rakoviny prsu a získat finanční prostředky na podporu aktivit organizace Mamma HELP. Zákazníci do projektu přispěli, pokud si zakoupili balené houby nebo řezané květiny v růžových obalech. Z každého balení hub šla 1 koruna a z každé kytice pak 10 korun na tento projekt. Celkem se tak podařilo vybrat úctyhodných 1 005 180 korun.

Tesco chtělo prostřednictvím tohoto projektu upozornit zákazníky na důležitost prevence a nepodceňování možných příznaků rakoviny prsu. „Velmi mne těší, že se nám ve spolupráci s našimi zákazníky a dodavateli podařilo přispět částkou přesahující milion korun. Životy mnoha našich kolegů a zákazníků byly ovlivněny rakovinou prsu, o to víc si vážíme možnosti, kdy můžeme přispět na podporu prevence a podpořit lidi, kteří jsou rakovinou prsu přímo zasaženi. Chtěl bych poděkovat všem, kteří pomohli a stali se součástí tohoto projektu,“ říká Martin Beháň, představitel společnosti Tesco pro Českou republiku.

Vybrané finanční prostředky půjdou na podporu aktivit neziskové organizace Mamma HELP, která se dlouhodobě stará o prevenci a pacienty s rakovinou prsu. „Jsme ohromeni zájmem zákazníků a těší nás, že jim není prevence lhostejná. Výtěžek, který naše organizace Mamma HELP, která pomáhá ženám s rakovinou prsu již od roku 1999, z projektu získá, bude použit na naši novou kampaň „Udělej uzel!“. Ta apeluje na důležitost prevence, tedy hlavně na pravidelné provádění samovyšetření prsu a návštěvy odborných lékařských pracovišť,“ říká Jana Drexlerová, ředitelka organizace Mamma HELP.

 

GO Pink

 

O společnosti Tesco Stores ČR

  • Společnost Tesco Stores ČR, a. s. vstoupila na český trh v roce 1996. V současné době provozuje
    v tuzemsku více než dvě stovky obchodů, 17 čerpacích stanic a 6 obchodních center.
  • V České republice provozuje Tesco také franšízingovou síť Žabka, která čítá více než stovku obchodů.
  • Jako první na českém trhu začalo Tesco v roce 2012 provozovat na území Prahy a okolí, Mladoboleslavska a Kladenska internetový obchod s potravinami Potraviny on-line. V roce 2013 byla služba představena na Kolínsku, Brněnsku, Hradecku a Pardubicku a loni také na Liberecku,
    Plzeňsku, Břeclavsku a Hodonínsku. Od poloviny března 2015 je služba nově dostupná také na Benešovsku.
  • V roce 2012 získala služba potraviny on-line ocenění Inovace v obchodě v  anketě MasterCard Obchodník roku.
  • Za dobu svého působení na českém trhu Tesco obdrželo řadu dalších ocenění – je například několikanásobným nositelem titulů Hypermarket roku, Obchodník roku, Nediskontní obchodní řetězec roku či TOP Retailer.
  • Tesco patří k největším soukromým zaměstnavatelům v České republice. Za vytváření rovnocenných pracovních příležitostí získala společnost ocenění v soutěži Stejná šance – Zaměstnavatel roku 2008, oceněny byly také absolventské programy společnosti.
  •  V roce 2013 získala společnost 1. cenu za nejlepšího zaměstnavatele v kategorii Obchod od České studentské unie.
  • V roce 2013 začaly obchody Tesco spolupracovat s Federací potravinových bank a darují neprodané trvanlivé potraviny potřebným. V roce 2014 se spolupráce rozšířila již na 65 hypermarketů po celém Česku.
  • V posledních dvou letech prostřednictvím Nadačního fondu Tesco společnost věnovala více než 10 milionů korun na charitativní účely.

 

GO Pink

 

V případě zájmu o další informace prosím kontaktujte:
Václav Koukolíček
Tiskový mluvčí
Tesco Stores ČR a. s.
Vršovická 1527/68B
100 00 Praha 10
Mobil: +420 607 028 001
vkoukoli@cz.tesco-europe.com 
press@itesco.cz
www.tescocr.cz

 

GO Pink