Více než 170.000 Kč na podporu boje proti rakovině prsu

Praha, 3. listopadu 2016 – Celkem 173.041 korun půjde na boj proti rakovině prsu díky projektu Obchodního centra Letňany s názvem Měsíc v růžové. Výtěžek z projektu bude věnován na podpůrnou péči při onemocnění rakovinou prsu, kterou v České republice poskytuje pacientkám organizace Mamma HELP. Celou akci podpořili i známé osobnosti, na závěrečné akci konkrétně Leona Machálková, Pavel Vítek a další.

„Letos se akce konala již počtvrté, takže povědomí o akci je stále vyšší a daří se i zvyšovat informovanost na sociálních sítích,“ uvedla Renata Nejtková, marketingová manažerka obchodních center Tesco. „Do letošního ročníku se zapojili umělci z muzikálů Mamma Mia!, Ať žijí duchové nebo Noc na Karlštejně a svou účastí na jednotlivých akcích v Praze a Plzni ukázali, že ani jim není boj s tímto onemocněním lhostejný. Z prodeje dárkových šeků jsme získali 60.000 Kč a návštěvníci ve všech našich obchodních centrech do kasiček přispěli částkou 75.321 korun. Všem, kteří nezůstali k situaci nemocných žen a jejich rodin lhostejní a jakkoliv projekt Měsíc v růžové podpořili, patří náš vřelý dík,“ dodala Nejtková. Hlavními partnery projektu letos bylo Rádio Kiss, Ford AMB Praha, Kika a Král vín.

Dalšími partnery projektu byla Městská část Praha 18, která přispěla organizaci Mamma HELP částkou 37.720 Kč. Polovina těchto prostředků byla vybrána v dobročinné tombole pořádané MČ P18. Vinařství Vajbar pro Mamma HELP připravilo speciální edici růžových vín, které je možno stále zakoupit právě u organizace Mamma HELP a dále obchody Burger King, Knihy Dobrovský, Tesco Stores ČR nebo kino Cinema City.

Pacientská organizace Mamma HELP letos navíc představila svou novou kampaň zaměřenou na mladou generaci a prevenci. Uzel na kapesníku jako připomínka NEZAPOMEŇ na… je symbolem, který má ženy upozornit na pravidelné samovyšetřování prsu, ale i návštěvu mamografu. Uzel lze samozřejmě uvázat na čemkoli co je zrovna po ruce, a nemusí to být jen záležitost ženy samotné.

Do hry je dobré vtáhnout i mužskou polovinu populace, pánové tím mohou dát najevo svou lásku a starost o zdraví té, na které jim záleží,“ říká Jana Drexlerová, ředitelka organizace Mamma HELP. Šířit myšlenku kampaně a zapojit se do ní může pomocí sociálních sítí každý. Stačí dělat svým blízkým uzly na čemkoli, co jde zauzlovat, vyfotit to a sdílet fotku s ostatními pod hashtagem #udelejuzel.

„Vsadili jsme na sociální sítě a věříme, že mladé lidi osloví náš uzlíkový spot. Natočili ho pro nás studenti školy Michael, a všichni jsme zvědaví, jakou uzlíkovou lavinu a hlavně zájem o tolik potřebnou péči o prsa se podaří spustit,“ dodává Drexlerová.

O Obchodním centru Letňany

Obchodní centrum Letňany bylo postaveno v roce 1999. Toto největší obchodní centrum v České republice s rozlohou přes 125 000 m2 patří mezi TOP 40 obchodních center v Evropě. Návštěvníci zde mohou nakupovat ve více než 180 obchodech. Největší zastoupení mají obchody s módou a módními doplňky. Centrum nabízí bohatý výběr obuvi, sportovního vybavení, hraček a výrobků pro péči o krásu a zdraví. Návštěvníci zde najdou i nejmodernější hypermarket Tesco  u nás. Mohou využít také řady služeb – od květinářství, přes cestovní kanceláře až po kadeřnictví či čistírnu. Mezi nakupováním mohou lidé navštívit sportovní centrum, aquacentrum, multikino, Hurricane Factory, Surf Arenu či se občerstvit v některé z kaváren či restaurací.

V případě zájmu o další informace, prosím, kontaktujte:

Renata Nejtková, Mall Marketing Manager,

e-mail: rnejtkov@cz.tesco-europe.com,tel.725 839 991

Říjen v růžové

letnany2